Известие

Collapse
No announcement yet.

Читава 147 в бюджет от 4500?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И човека като не иска да седи в сервиза само чип му требва за да не излезне от него ...
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от procopy Покажи съобщение
      Колеги здравейте. След обстойно проучване на това какво човек може да вземе с бюджет от 4500 установих, че 147 няма конкуренция. В carsurvey.org отзивите са приоритетно ласкави, което допълнително ме нахъса. И тук идва "но"-то. Прочетох темите с въпроси за покупка, основните недостатъци, но най-вече се втрещих от темата с цените. Няколко бона и 50 ремонта в разстояние на една година?! При всички 147-ци ли нещата изглеждат така, или това конкретно е една особена кола? Защото последното нещо, което искам, е на всеки два месеца да вися по сервизите. Просто нямам нито желание, нито вътък.

      Другия ми въпрос е възможно ли е да се вземе (от БГ) читава 147-ца след 2003-та 2.0 бензин или дизел в рамките на 4500 или директно да се ориентирам към нещо друго? При всички положения на Горубляне няма да ходя, а съм и крайно скептичен към покупка от автокъща, та ще гледам да е от собственик. Иначе в мобилето е пълно с оферти, дори бих казал прекалено много. Което ме кара да мисля или че става дума за прекалено скъпа поддръжка и/ли прекалено голям брак. При всички положения ми изглежда, че 147-цата не държи цена особено. Не че е кой знае какъв проблем, ама...

      Мерси предварително.
      Много алфи се продават и затова е така,всеки пуска тънко,трябва да търсиш ,мойта 147 е докараха директно от Италия на тънка лаисна,ако имаш човек
      Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

      Comment


      • #18
        Колега ако държиш на алфа и не искаш да я правиш взимаш някой с тебе ,който се е занимавал или през клубен сервиз защото иначе ще страдаш,тука колите дето ги продават 90процента са дараци и много трябва да се ровиш за добър екземпляр,иначе ако вземеш някоя барака с добър външен вид ще ти трябват още доста парици докато влезе в правия пат успех,

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
          И човека като не иска да седи в сервиза само чип му требва за да не излезне от него ...
          Тва въобще не е вярно!

          Иначе не знам кво толкова има за чудене за тия пари може да си вземеш добра 147-ца.

          Към колегата пуснал темата, ако си от Пловдив или си на близо, веднага ти предлагам една поддържана 147-ца за тия пари. Напълно обслужена, всичко след новия внос е изчистено като проблем, с музика, каско и т.н.

          Така, че чиави коли винаги могат да се намерят, стига човек да се търси и да се интересува достатъчно!

          Също така ако четеш внимателно форума може и да си спестиш доста скъпоструващи ремонти!

          Успех в избора!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            По принцип 145 скърца по малко от 147 от към интериор
            Скърцат преди,фейслифт-овите! Аз карах 147 2001г ...сега си взех 147 2008г.. И смело твърдя,че двете коли нямат нищо общо!Ако някой не е съгласен ще,го оборя със факти!!!
            Last edited by tuning7350; d.m.y г., 01:18.
            EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
            147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
            NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

            Comment


            • #21
              А това, което предстои...

              ...след като си купиш "читавата" 147-ца ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се обслужи:
              -ангренаж, ролки и водна помпа + труд -> около 400 лв.
              -биелетки и смяна на предни носачи + труд -> около 900 лв.
              -масло, маслен и въздушен филтър + труд -> около 120 лв.
              ...и това е само началото!!!
              Last edited by dansguardian; d.m.y г., 08:51.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #22
                Ти ако толкова пари даваш , незнам аз бих си срязъл вените от 5 години я карам мойта с сменен ангренаж като я зех и две ролки на ангренажа нека си зема от бг ментетата да му завие на първия месец и да се вкара в приключение тва са колосялни суми ей не се излагайте

                260 лева е на страна с труда пич смяната на носачите от което смисъл няма по добре да се рециклират
                90 лева ти е смяна масло въздушен филтър което и той може да го направи не е слжно .... и да мине с 70 лева примерно
                незнам вие .....
                Last edited by SandoOne; d.m.y г., 18:28.
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  ...след като си купиш "читавата" 147-ца ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се обслужи:
                  -ангренаж, ролки и водна помпа + труд -> около 400 лв.
                  -биелетки и смяна на предни носачи + труд -> около 700 лв.
                  -масло, маслен и въздушен филтър + труд -> около 120 лв.
                  ...и това е само началото!!!
                  Колега, ако ги сменяш тия неща в представителството на "Алфа" и повече може да ти вземат. Един комплект предните два носача горен, долен, плюс биалетки са ти 300-350лв не знам какви са тия суми дето ги пишеш....
                  Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
                    Колега, ако ги сменяш тия неща в представителството на "Алфа" и повече може да ти вземат. Един комплект предните два носача горен, долен, плюс биалетки са ти 300-350лв не знам какви са тия суми дето ги пишеш....
                    Колега за долу горе сносно менте са 350 с караш 30-40 000 , някой случаи и по-малко, едно TRW ти е 250 долно 270 горно еле приблизително! Аз с тава карам вече 100 000 и ела да видиш дали нещо хлопа или скърца ! Да не говорим, че не я пазя от дупки изобщо !

                    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                      Колега за долу горе сносно менте са 350 с караш 30-40 000 , някой случаи и по-малко, едно TRW ти е 250 долно 270 горно еле приблизително! Аз с тава карам вече 100 000 и ела да видиш дали нещо хлопа или скърца ! Да не говорим, че не я пазя от дупки изобщо !
                      Това за Алфа Ромео ли става въпрос?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                        Колега за долу горе сносно менте са 350 с караш 30-40 000 , някой случаи и по-малко, едно TRW ти е 250 долно 270 горно еле приблизително! Аз с тава карам вече 100 000 и ела да видиш дали нещо хлопа или скърца ! Да не говорим, че не я пазя от дупки изобщо !
                        Това са глупости.Относно ментата на пазара не може да бъдеш сигурен, давал съм пари и за евтино и скъпо и вече си зависи какво уцелиш.Това, че даваш 500 лева за два носача не значи, че ще те изкара 200 000. И такива неща от сорта на "карам вече 100 000 и нищо не съм пипнал" са ми ясни това е цитат на голфаджийте така де все едно просто исках да кажа, че и с по евтини части се изкарва доста време!Гаранция за качеството и оригиналната част няма.
                        Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
                          Колега, ако ги сменяш тия неща в представителството на "Алфа" и повече може да ти вземат. Един комплект предните два носача горен, долен, плюс биалетки са ти 300-350лв не знам какви са тия суми дето ги пишеш....
                          Привет колега,
                          даже не струва 300-350 лева, а 108 евро (цена на сайта на ATP) и 20 евро доставка с DHL, носачите са АТЕС, немски. Обаче трябва да си луд, за да ги смениш с такива. Задай си въпроса защо TRW са толкова скъпи. Словосъчетанието "качествени и евтини" е един оксиморон. Основен проблем на всички е, че слагат евтини части със съмнително качество и после се оплакват, че колата "скърца". Смени всичко на предното окачване с TRW да видиш за какво иде реч. Аз съм с TRW отпред изцяло и нямам никакви проблеми вече над 20000 км. И друго ми прави впечатление - използват се втора ръка части, пряко отговорни за сигурността при пътуване (спирачни дискове, съединител и т.н.). Е питам, след като нямаш парите да поддържаш един автомобил технически изправен защо го купуваш, ако ще правиш компромиси със сигурността?

                          SandoOne написа:
                          "260 лева е на страна с труда пич смяната на носачите от което смисъл няма по добре да се рециклират
                          90 лева ти е смяна масло въздушен филтър което и той може да го направи не е слжно .... и да мине с 70 лева примерно
                          незнам вие ....."

                          Колега, с маслото можеш да минеш и по-тънко, ако сипеш трансформаторно или олио "Слънчеви Лъчи", но задължително БЕЗ холестерол
                          Рециклирането на носачи е пълна глупост. Няма нищо по-добро от новото, не случайно англичаните са измислили поговорката "не съм токлова богат, че да купувам евтини неща". Един литър качествено масло е около 20-22 лева, не знам как ги сметна тези 70 лева...
                          Last edited by dansguardian; d.m.y г., 08:56.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            Рециклирането на носачи е пълна глупост.
                            Я се обоснови...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Я се обоснови...
                              Първо какво се разбира под "рециклиране"?
                              -Подмяна на тампоните с полиуретанови
                              -Ремонт на шарнирите

                              Когато се подмени един тампон с полиуретанов возията става по-твърда, но стабилността на колата на пътя се повишава. След време започва да скърца, въпреки че е смазан с морска грес, скърцането е неизбежно. И какво правим, когато возията вече не е мека?
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от procopy Покажи съобщение
                                Колеги здравейте. След обстойно проучване на това какво човек може да вземе с бюджет от 4500 установих, че 147 няма конкуренция. В carsurvey.org отзивите са приоритетно ласкави, което допълнително ме нахъса. И тук идва "но"-то. Прочетох темите с въпроси за покупка, основните недостатъци, но най-вече се втрещих от темата с цените. Няколко бона и 50 ремонта в разстояние на една година?! При всички 147-ци ли нещата изглеждат така, или това конкретно е една особена кола? Защото последното нещо, което искам, е на всеки два месеца да вися по сервизите. Просто нямам нито желание, нито вътък.

                                Другия ми въпрос е възможно ли е да се вземе (от БГ) читава 147-ца след 2003-та 2.0 бензин или дизел в рамките на 4500 или директно да се ориентирам към нещо друго? При всички положения на Горубляне няма да ходя, а съм и крайно скептичен към покупка от автокъща, та ще гледам да е от собственик. Иначе в мобилето е пълно с оферти, дори бих казал прекалено много. Което ме кара да мисля или че става дума за прекалено скъпа поддръжка и/ли прекалено голям брак. При всички положения ми изглежда, че 147-цата не държи цена особено. Не че е кой знае какъв проблем, ама...

                                Мерси предварително.
                                Здр. колега. Читава 147 с този мотор едва ли ще намериш за 4500. Моята е взех за 5100 1.6 105hp точно от горубляне колкото ида не ти харесва. Нз колата се оказа изненадващо мн запазена. Не беше удряна, драскана, прегледахме я доста обстойно даже собственика ни гледа малко странно и най-важното карана не много ( 84400 ) Когато е докарахме в Пловдив в сервиза на брат ми е погледнахме отдолу. Нямаше такава запазена кола. окачване, тампони всичко беше не 6+ а 66+ . колкото до разходите по колата не са толкова фрапиращи. 400 лв задължителните консумативи и си 6. само пари за тунджа да има. иначе избора ти за двойката е чудесен.

                                Comment

                                Working...
                                X